Retur
Se pot returna produsele comandate în următoarele situații:
- Piesa identificată greșit de echipa SILDEX PROSERV;
- Piesa ambalată greșit (ex. codul piesei nu corespunde cu ce este în ambalaj);
- Dacă din motive ce țin de firma SILDEX PROSERV SRL sau de furnizorii acesteia, produsul nu se poate livra sau devine indisponibil la momentul confirmării și achitării de către client a comenzii, contravaloarea produsului se va restitui clientului în termen de 48 de ore;
- Piesa este comandată din stocul furnizorului;
- Piesa prezintă defecte de fabricație;
- Returul se poate efectua doar în cazurile mai sus menționate, clientul având obligația de a prezenta dovada achiziției reperului respectiv de la firma SILDEX PROSERV SRL (factura fiscală).
- Piesa identificată greșit de echipa SILDEX PROSERV;
- Piesa ambalată greșit (ex. codul piesei nu corespunde cu ce este în ambalaj);
- Dacă din motive ce țin de firma SILDEX PROSERV SRL sau de furnizorii acesteia, produsul nu se poate livra sau devine indisponibil la momentul confirmării și achitării de către client a comenzii, contravaloarea produsului se va restitui clientului în termen de 48 de ore;
- Piesa este comandată din stocul furnizorului;
- Piesa prezintă defecte de fabricație;
- Returul se poate efectua doar în cazurile mai sus menționate, clientul având obligația de a prezenta dovada achiziției reperului respectiv de la firma SILDEX PROSERV SRL (factura fiscală).
NU se pot returna produsele comandate în următoarele situații:
- Piesa este comandă externa (reperul nu este în stocul niciunui furnizor și se comandă special);
- Ambalajul piesei a fost deteriorat de către client;
- Piesa este comandă speciala codată pe seria de șasiu a autoturismului (ex. chei, module electronice, elemente de siguranță, elemente vopsite în culoarea caroseriei, elemente specifice acelei configurații de opțiuni ale autoturismului respectiv);
- Piesa prezintă urme de montaj;
- Piesa a fost montată necorespunzător și a fost deteriorată;
- Piesa a fost identificată greșit de către client (ex. clientul dorește comanda unui reper al cărui cod l-a identificat singur);
- Componente electronice sau de siguranță (ex. module electronice, componente siguranță – centuri de siguranță, AIRBAG-uri, pretensionere, capse pirotehnice);
- Piesa nu a fost montată într-o unitate service autorizată RAR;
- Montajul piesei nu a fost efectuat respectând instrucțiunile și documentația producătorului mărcii și modelului respectiv de autoturism sau nu au fost folosite scule și dispozitive speciale specifice operațiunii respective agreate de producător;
- Nu se acceptă returul produselor după o perioadă mai mare de 7 zile lucrătoare.
- Piesa este comandă externa (reperul nu este în stocul niciunui furnizor și se comandă special);
- Ambalajul piesei a fost deteriorat de către client;
- Piesa este comandă speciala codată pe seria de șasiu a autoturismului (ex. chei, module electronice, elemente de siguranță, elemente vopsite în culoarea caroseriei, elemente specifice acelei configurații de opțiuni ale autoturismului respectiv);
- Piesa prezintă urme de montaj;
- Piesa a fost montată necorespunzător și a fost deteriorată;
- Piesa a fost identificată greșit de către client (ex. clientul dorește comanda unui reper al cărui cod l-a identificat singur);
- Componente electronice sau de siguranță (ex. module electronice, componente siguranță – centuri de siguranță, AIRBAG-uri, pretensionere, capse pirotehnice);
- Piesa nu a fost montată într-o unitate service autorizată RAR;
- Montajul piesei nu a fost efectuat respectând instrucțiunile și documentația producătorului mărcii și modelului respectiv de autoturism sau nu au fost folosite scule și dispozitive speciale specifice operațiunii respective agreate de producător;
- Nu se acceptă returul produselor după o perioadă mai mare de 7 zile lucrătoare.
